De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff)
De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff)
De Beste Anti-Virus software voor je Windows Xp , Vista en 7
Zijn toch minder logisch de gratis virusscanners , je zou het niet gelijk denken maar toch is het zo. Vorig jaar 2010 is er een onderzoek geweest van verschillende programma's
in nederland , Programma's zoals Rader enz. Ook internationaal wordt dit in 2012 door Discovery en meer zenders gedaan!
In deze Exclusieve tutorial , die alleen op deze website te vinden is !
(Dus alsjeblieft kopier deze tut alleen met toestemming , die geef ik als je de moeite neemt me te contracteren....! Via deze website bv.!)
Nou laten we bij de beste paar Gratis virusscanners beginnen.....!
Microsoft Security Essentials is mijn favoriet , ik heb bijna alle goede virusscanners uitgepropeerd en vind dat deze daadwerkelijk het beste uit de test kwam..
Wat een groot voordeel is van deze Virusscanner :
*Tijdens scannen kunt u moeiteloos verder werken met uw PC
*Hij scant alles nauwkeurig ook Rar en Zip bestanden (Vergelijkbaar met Kaspervsky Payed Version )
* Hij is volledig gratis en makkelijk te installeren ook een eenvoudige interface !
* Hij gaat compleet samen met je Microsoft PC omdat het een MS product is!
Eigen ervaring :
Zelf heb ik met MS Security essentials nog nooit problemen gehad , ook is het programma nog nooit vastgelopen of gecrasht!
AVG Will coming Soon...
Zijn toch minder logisch de gratis virusscanners , je zou het niet gelijk denken maar toch is het zo. Vorig jaar 2010 is er een onderzoek geweest van verschillende programma's
in nederland , Programma's zoals Rader enz. Ook internationaal wordt dit in 2012 door Discovery en meer zenders gedaan!
In deze Exclusieve tutorial , die alleen op deze website te vinden is !
(Dus alsjeblieft kopier deze tut alleen met toestemming , die geef ik als je de moeite neemt me te contracteren....! Via deze website bv.!)
Nou laten we bij de beste paar Gratis virusscanners beginnen.....!
Microsoft Security Essentials is mijn favoriet , ik heb bijna alle goede virusscanners uitgepropeerd en vind dat deze daadwerkelijk het beste uit de test kwam..
Wat een groot voordeel is van deze Virusscanner :
*Tijdens scannen kunt u moeiteloos verder werken met uw PC
*Hij scant alles nauwkeurig ook Rar en Zip bestanden (Vergelijkbaar met Kaspervsky Payed Version )
* Hij is volledig gratis en makkelijk te installeren ook een eenvoudige interface !
* Hij gaat compleet samen met je Microsoft PC omdat het een MS product is!
Eigen ervaring :
Zelf heb ik met MS Security essentials nog nooit problemen gehad , ook is het programma nog nooit vastgelopen of gecrasht!
AVG Will coming Soon...
Soortgelijke onderwerpen
» Beste Alternatief voor FTD
» [Topic]Beste Torrent Sites (Ook de Slechte!!)
» [TOPIC] De beste torrent soft. op dit moment
» Welkom Op Ict Stuff
» Facebook Hacker [No Virus en Gratis][ENJOY]
» [Topic]Beste Torrent Sites (Ook de Slechte!!)
» [TOPIC] De beste torrent soft. op dit moment
» Welkom Op Ict Stuff
» Facebook Hacker [No Virus en Gratis][ENJOY]
Permissies van dit forum: