Ict Stuff
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff)

Ga naar beneden

De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff) Empty De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff)

Bericht  Admin 2011-04-02, 19:29

De Beste Anti-Virus software voor je Windows Xp , Vista en 7
Zijn toch minder logisch de gratis virusscanners , je zou het niet gelijk denken maar toch is het zo. Vorig jaar 2010 is er een onderzoek geweest van verschillende programma's
in nederland , Programma's zoals Rader enz. Ook internationaal wordt dit in 2012 door Discovery en meer zenders gedaan!

In deze Exclusieve tutorial , die alleen op deze website te vinden is !
(Dus alsjeblieft kopier deze tut alleen met toestemming , die geef ik als je de moeite neemt me te contracteren....! Via deze website bv.!)

Nou laten we bij de beste paar Gratis virusscanners beginnen.....!

De Beste Anti-Virus Software voor Windows (By Ict Stuff) Microsoft-Security-Essentials-Beta-Goes-Live-Downloads-Limited

Microsoft Security Essentials is mijn favoriet , ik heb bijna alle goede virusscanners uitgepropeerd en vind dat deze daadwerkelijk het beste uit de test kwam..

Wat een groot voordeel is van deze Virusscanner :

*Tijdens scannen kunt u moeiteloos verder werken met uw PC
*Hij scant alles nauwkeurig ook Rar en Zip bestanden (Vergelijkbaar met Kaspervsky Payed Version )
* Hij is volledig gratis en makkelijk te installeren ook een eenvoudige interface !
* Hij gaat compleet samen met je Microsoft PC omdat het een MS product is!

Eigen ervaring :
Zelf heb ik met MS Security essentials nog nooit problemen gehad , ook is het programma nog nooit vastgelopen of gecrasht!

AVG Will coming Soon...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 10-02-11

https://ict-stuff.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: