LimeWire gestopt wat nu?
Pagina 1 van 1
LimeWire gestopt wat nu?
Limewire Gestopt wat nu?
Het is inmiddels een feit limewire heeft met een geheime update
het hele netwerk onklaar gemaakt wat zijn de alternatieven??
Neem een oudere versie of neem de LIMEWIRE PIRATE Edtion (Downloadlink in eerdere post!)
LimeWire Pirate Edition is gemaakt door onbekenden uit onvrede over de verloren rechtzaak. Deze versie bevat alle PRO-functies zonder reclame en de ASK-toolbar.
De functies van LimeWire zijn lamgelegd sinds de veroordeling van 26 oktober 2010. Limewire versies 5.5.10 en ouder werken nog steeds zonder problemen, zo ook de pirate edition
Wil je een veiligere oplossing ?
Gebruik dan FROSTWIRE
Dit is al enkele jaren het beste alternatief en de interface van het programma is precies hetzelfde...
Ook heeft het sinfs kort TORRENT ondersteuning..
Voor mij was dit echt de beste oplossing , hoop dat het voor jullie ook de beste is!
www.frostwire.com
Enjoy it !
Ps ik heb nog mensen voor m'n forum nodig dus meld je alsjeblieft aan!
Het is inmiddels een feit limewire heeft met een geheime update
het hele netwerk onklaar gemaakt wat zijn de alternatieven??
Neem een oudere versie of neem de LIMEWIRE PIRATE Edtion (Downloadlink in eerdere post!)
LimeWire Pirate Edition is gemaakt door onbekenden uit onvrede over de verloren rechtzaak. Deze versie bevat alle PRO-functies zonder reclame en de ASK-toolbar.
De functies van LimeWire zijn lamgelegd sinds de veroordeling van 26 oktober 2010. Limewire versies 5.5.10 en ouder werken nog steeds zonder problemen, zo ook de pirate edition
Wil je een veiligere oplossing ?
Gebruik dan FROSTWIRE
Dit is al enkele jaren het beste alternatief en de interface van het programma is precies hetzelfde...
Ook heeft het sinfs kort TORRENT ondersteuning..
Voor mij was dit echt de beste oplossing , hoop dat het voor jullie ook de beste is!
www.frostwire.com
Enjoy it !
Ps ik heb nog mensen voor m'n forum nodig dus meld je alsjeblieft aan!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: